Saturday 30 June 2012

diariku

To diariku...

Assalamualaikum....

Hari ni pg sarapan roti kentang aje....tghari aku memasak nasi ayam mknan kegemaran suami dan ank2...Alhamdulilah berselera sungguh dorang mkn...hari ni dr pg busy dok basuh baju stok 2 ari xberbasuh....

Petang lak en hubby mengajar aku bawa kereta...emm guna kenari kami...alhamdulilah skrg dah boleh la bawak kereta....sebelum ni asyik berangan-angan je nak bawak kereta hu..hu...sebelum ni pernah bawak kereta mase tu bawak proton saga...terasa susah coz berat xde power stering....dah pandai ckit2 bawak kereta ni lagi bersemangat aku nak ambik lesen....

Mlm lak aku masak nasi lauk ayam sos untk adik...en hubby gi mkn kenduri umah jiran setaman....emm ape aku nak mkn mlm ni ye...katakan no pada nasi...aku kena kuat semangat untk menurunkan berat bdn ni demi kesihatan...tghari aku ambil nasi tp kuantitinye kurang...

Setakat ni aje entry kali ni....

bui...bui...

2 comments: