Wednesday 9 January 2013

POTASSIUM

TEMUJANJI PAKAR DI MOPD KAJANG


Hari ini aku ade temujanji pakar lagi....pagi-pagi selepas siapkan ank-ank kesekolah dan memasak untk mkn tghari anak-anak aku ke hospital Kajang,nasib baik la temujanji pukul 9.00pg dptla selesaikan semua keje umah dulu....

 Alhamdulilah dipertemuan kali ini doktor memaklumkan dr keputusan ujian darah yg dilakukan 2 minggu sebelum ini sgt2 baik...kandungan garam(potassium) baik,tiriod ok dan kandungan gula juga ok...tapi ubat SLOW K perlu diteruskan pengambilannye seumur hidup ku...cuma ape yg aku perlu lakukan sekarang untk menurunkan berat bdn ku ke berat bdn ideal...Fuh...agak-agaknye boleh ke aku kurangkan berat bdn dlm tempoh 6bln sebelum temujanji pakar seterusnye pada 26hb6 2013...ini merupakan satu cabaran kepada aku....In shaa Allah aku akan usahakan untk menurunkan berat bdn aku...demi untk kesihatan aku... 


No comments:

Post a Comment