Saturday 12 May 2012

Salam perkenalan..

Hari pertama saya dikenalkan dengan blog... Wah kosong rasa..tak tahu ape..ape..
Tapi takpe....nanti saya study hard la.... lame-lame confirm terer....

Perkenalkan diri saya..Rohaiza Abdul Hamid...

Harap dengan adanya blog ini, saya boleh la bercerita pasal hidup saya, suami tersayang, dan anak-anak yang comel-comel itu pastinya.....

Nie anak-anak saya.....
 Haziq & Haris.... comel kan...
Nie lak hero Malaya pilihan hati, jantung hati.... Suami tercinta hingga ke syurga...

Norazman
Itu aje untuk permulaan ini... Harap-harap saya boleh explore penggunaan blog ini dengan jayanya... Dan harap dengan adanya blog ini, dapat la tambah kawan-kawan di alam maya ini...:-)

Itu aje....bubui...


1 comment:

  1. Assalammualaikum kak rohaiza, salam perkenalan..

    lov folow ye, kita sama2 blogger baru kak..sama2 la kita belajar ye ^^

    jemput singgah ke blog lov kalo senang ye..

    ReplyDelete